dimarts, 7 de març del 2017

Llegir
   A mi m'agrada molt llegir, però sempre i qual m'aggradi el libre. Vaig començar a llegir comics des de ven petita, tot i que molta gent creu que un comic no es pot considerar un "llibre de lectura" perquè más de la meitat son dibuixos. Creo que la questió no és quien libre llegeixis sin que llegeixis.
   Età molt bé que al cole ens facin llegir, però crec que ens haurien de deixar triar el llibre, perquè tothom li pot agradar uns tipus de llibres diferents com ara novel·la, d'acció, terror, misteri etc. Si el llibre que et fan llegir no t'agrada, s'et fa molt feixuc i llarg.Per exemple a mi el llibre que ens fan llegir de català no m'agrada i quan llegeixo no m'entero de res i a les hores de lectura em sembla que es pari el temps. En canvi a casa m'estic llegint un altre que em té intrigada i cada dia vaig a dormir a les tantes per poder llegir-ne més. 

Vinyet Subirats

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada