dimecres, 10 de maig del 2017

Eurovisió 2017

Bona tarda, sóc la Laia Polo i avui m'agradaria parlar sobre Eurovisió 2017. Com suposo que sabeu, es celebra aquest dissabte i consisteix en que casi tota Europa està representat per un cantant que s'ha escollit entre molts i lluiten per aquest títol. A España ens representa Manel Navarro què és un noi de Sabadell amb 21 anys i la seva cançó es diu "Do it for your lover". Aquesta cançó estarà cantada en anglès (la tornada) i en castellà (la resta de la cançó). L'any passat ens va representar una noia que es deia Barei (Bàrbara Reyzàbal) amb una cançó en anglès anomenada "Say yay!". Va quedar en la vint-i-dosena plaça entre els 23 candidats. Aquest any tinc moltes ganes de veure al Manel perquè m'encanta com canta desde fa un any, que li vaig veure en directe a un concert. Espero que ho gaudiu tant com jo, i fins la pròxima!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada