divendres, 27 de gener del 2017

Hola nois per fi em toca a mi!! El número 31 de la llista... doncs començo. Parlaré sobre el dia dels avis, un dia que sempre de petits hem celebrat al cole hem fet activitats amb els avis però no sé si sabeu quin es el significat d'aquest dia.
El dia 26 de maig es celebra aquest dia i ven bé no se sap per què és aquest dia però es fa per més que res reflexionar en aquestes figures de la teva vida. El que si sé és que fins fa poc els avis només tenien cura dels néts per ajudar els fills, però ara, els meus en especial són àngels pendents de mi les 24 h.
Sembla extrany que jo pugui estar escribint aquesta cosa però els meus avis es fan grans i ara els hi fa mal la cama, ara el braç i coses així i només volia agrair-lis tot el que fan per mi.
MOLTES GRÀCIES A TOTS💘
ariadna torres


1 comentari:

  1. Els meus avis també pasan molta estona amb mi. Són els millors avis del mon.

    ResponElimina