dimarts, 10 de gener del 2017

LA GENT ESTA MALALTA DEL CAP

Una anècdota que va passar el dia de reis del 2017 va ser que a Veneçuela una noia va intentar treure el seu nòvio la presó amb una maleta. El noi portava des del 2014 a la presó i per sortir no va tenir millor idea que dir-li a la seva xicota que l'ajudes a sortir de la presó, i la seva promesa quan tenia visita per parla amb ell a la presó va portar una maleta (rosa) i el noi es va ficar dins. Jo quan vaig llegir això vaig pensar que tindrien una mena de trastorn mental. Vaig llegir la notícia i no tenien res però a la parejita feliz no els hi va sortir tan bé com esperaven. Els van enganxar i a la presó tots dos. Quan vaig llegir la notícia vaig pensar: El món s'en va a la merda!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada