dijous, 19 de gener del 2017

Hola.
Soc la Mireia i us vull explicar una notícia que em va impactar molt quan la vaig llegir.
Aquesta notícia no es que sigui molt recent però crec que no ho sabreu gairebé cap de vosaltres.
Em vaig adonar a través d'una web que es diu adolescents.cat. Us recomano que hi entreu.
Doncs el cas és que jo soc una gran fan d'un sèrie de pel·lícules anomenades "Els jocs de la fam" i en aquesta web vaig veure que hi havia un article que parlava d'això i hi vaig entrar per curiositat. El que em vaig trobar al obrir l'article és que a Rússia faran uns "Joc de la fam" reals!
Pels que no sabeu de que va la pel·lícula, són una sèrie d'adolescents que lluiten per la seva vida en un bosc sense refugi i s'han de matar entre ells fins que només en quedi un. No us vull fer spoiler però us recomano que les mireu. El cas és que els russos estan fatal del cap. Està permès violar i matar! I els participants poden abandonar en qualsevol moment! Però tots els crims que comets, quan s'acaba el reality, tenen conseqüència, per sort! I el millor es que ja hi ha mes de 8000 persones que s'han presentat pel càsting!
La gent està fatal!

1 comentari: