dijous, 19 de gener del 2017

Hola sóc l'Alba Sant
No sé si sabeu que fa poc ha començat la quarta temporada de Masterchef Junior.
És un programa de cuina molt interessant on nens i nenes de 8 a 16 anys hi participen, m'al·lucina que nens tant petits en puguin saber tan. Durant el programa van fent proves d'alt nivell i van eliminant a concursants, degut a que només en pot quedar un que com a premi s'enporta : 12.000 euros per continuar els estudis, un curs a una escola de cuina i un trofeu que l'acredita com a Masterchef Junior espanya.
Ahir van fer la final i ja hi ha guanyador... si voleu saber-ho ja podeu començar a miraar! Espero que aquest tema us hagi motivat, i us animo a que ho mireu!




























































2 comentaris:

  1. Hola sóc el Pol Rovira,el que jo us volia explicar és que l'áltre día vaig veure per les noticícies que un noi de 17 anys en mig de la classe va treure un punyal i va apunyalar a cinc companys.I van dir que aixó ho va fer perqué patia assatjament escolar (tenía un expedient brillant)i estava molt enfadat amb els companys .Gracies per la vostre atenció i......siusplau no ho feu a la classe.

    ResponElimina
  2. Alba jo també he estat veient Masterchef aquests dies. Ha estat molt interessant. A mi em feia molta gracia el Jeferson.

    ResponElimina